Waar bij banken en andere financiële instellingen het contact steeds onpersoonlijker wordt door gebruik van onder andere chatbots, geloven wij in persoonlijk contact en hulp bij allerlei financiële vraagstukken. Hierbij werken wij ook nauw samen met andere professionals, samen weet je tenslotte meer. Jij houdt daarbij 1 aanspreekpunt wat wel zo prettig is.
Wij geven deskundig advies over financiële risico’s die je loopt en verzekeringen die je daarvoor kunt afsluiten. Daarbij zijn wij niet verbonden aan één specifieke verzekeraar, maar werken met diverse verzekeraars samen en dus onafhankelijk. Dat doen wij op basis van jouw wensen en persoonlijke situatie waarna wij op zoek gaan naar verzekeringen die bij jou passen.
Wij geven aanvullende adviezen over verzekeringen die nuttig kunnen zijn. U sluit met onze hulp niet alleen de juiste verzekeringen af, maar bespaart ook op je (huidige) verzekeringen. Wij vergelijken op premie en polisvoorwaarden. Zo weet je zeker dat je een verzekering kiest die aansluit bij je wensen. Zowel voor nu als later en dat met een vast aanspreekpunt.
Gebeurt er na het afsluiten van de verzekeringen iets waarvoor je een schadeclaim wilt indienen? Dan helpen wij je bij de afhandeling van de schade. Jouw vaste contactpersoon is dan tevens het aanspreekpunt.
Verder is het slim om eens in de zoveel tijd met ons rond de tafel te zitten. Wij kunnen dan samen met jou kijken of de verzekering nog bij je past of dat hierin aanpassingen nodig zijn. Verandert er iets in de wet- en regelgeving? Dan laten wij jou dat proactief weten.